Oldalak

szombat, október 26

Kristályok futószalagon

Sokan tudjátok rólam, hogy a webbolt vezetése mellett még megvan a hétköznapok minden nyűge, jó dolga és izgalma is a 3 gyerek, férj és háztartás triumvirátusban. :) Ezért egyre ritkábban jutok az alkotó asztalomhoz. Az alkotáshoz (saját minta alapján fűzés) nekem sok idő kell. Ráhangolódás, ihlet, csend, stb. Ezekből most nagyon kevés van. Így amikor a kristályok érkeztek a boltba, nem "futotta" saját befoglalásra a 3szög amit kinéztem magamnak. Nagyon szép Peetje mintája, de biztos eljutok majd egyszer egy sajáthoz is.


A csepp befoglalását viszont megálmodtam. Szó szerint. És majdnem sikerült is az a forma amit akartam. A csepp egyébként értem kiáltott. Amikor megláttam a csomagban, máris tudtam, hogy tiszta szívvel ezt másnak nem adhatnám el, de nekem pont ilyen kell. Ugyanis olyan mintha már használták volna. Karcos, de belülről, nem kívülről. Antikolt hatást mutat emiatt.  Sajnos ez a képeken nem látszik. :(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése