Oldalak

szombat, március 12

Kerka bogyós nyaklánc



Bogyónak mondom, mert fűzésileg bogyó, de laposka, ezért én nem bogyósan akasztottam fel, hanem laposan. De nagyon szimpatikus nekem, azt hiszem szeretem őt :) 
Lehet, hogy lesz mintája is. Azért írom, hogy lehet, mert egyelőre nem vagyok biztos abban, hogy meg is tudom rajzolni. Két napot fűztem, bontottam, pótoltam, bontottam, stb. Hol nem állt jól benne a fánk, hol a Crescent nem töltötte ki a teret. Volt már benne 8-as kása, kis csiszolt, Dragon gyöngy és szirmok is ;) Szóval nem tudom már, hogy melyik lépés mikor következett. Lehet fűznöm kell még egyet, hogy ezt megtudjam.
A képek nem igazán élethűek, mert nem piros a kása, hanem bordó. A szürkés csiszolt inkább kék. A lánc nagyon hosszú, kapocs nélküli bebújós fazon. Ha valakinek megtetszett, akkor szívesen megválok tőle. Hamarosan (ha sikerül jobb képeket fotózni róla) feltöltöm a TisziGyöngy-be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése