Oldalak

csütörtök, augusztus 10

Hilka fülbevaló

Pár hete alig jutok gyöngyhöz, ezért alakulhatott ki ez az áldatlan állapot, hogy 3 darab bogyókát fűztem 3 hét alatt. De tényleg :) 
Kaptam egy adag új színű DiamonDuo-t kipróbálásra és gondoltam kipróbálom. Gyönyörű színek, speciális technikával készültek. Valószínűleg hozok a boltba is, mert annyira megtetszettek. Az egyik színből készítettem a narancssárgás bogyókákat. De nem voltam elégedett a színválasztásommal. Viszont a házeladás-házvásárlás-költözés háromszögben nincs időm/energiám bontani. Így inkább készítettem egy már meglévő színű DiamonDuo-val egy harmadik változatot. És ez végre elindított bennem egy folyamatot, hogy végre valamit befejezzek :)
Befejeztem. Fülbevaló lett. A lógicákkal megszenvedtem, mert 1-2 dróttekerés után elkezd fájni az ujjam, valószínűleg allergiás reakció. De a lógicák aljára mindenképpen gyöngyöket akartam lógatni. Úgyhogy most gépelni is lassan és óvatosan tudok, mert még fáj :) De nem adtam fel, befejeztem :) Lesz mintája is ennek a verziónak, csak időt kérek!


A mintát megtaláljátok a TisziGyöngyben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése