Oldalak

szombat, november 3

Peyote absztrakt, azaz a Szívkirálynő trónja :)

Tudjátok rólam, hogy ha egyszer elindul a vezérhangya, akkor ritkán tudom leállítani. És mostanában gyakran elindul ez a bizonyos vezérhangya :D 
Nos, még mindig a peyote nem hagy nyugodni.... hogy miért nem bírok már átvergődni ezen a szakaszon, azt nem tudom, pedig elég régóta, talán 1 éve volt az első megbolondulásom. 
Ez most egy olyan kísérlet, ami amorf lett :D Egy kép indított el ezen az úton, amit azt hittem simán lehet kivitelezni, hiszen nagyon kis egyszerű varrott tűpárna volt. Igen ám, de ami anyagból van az nyúlik, görbül, alakul, ahogy tömik, varrják, ezt az elejétől fogva tudtam. Csak sajnos elkövettem azt a hibát, hogy bíztam benne, hogy útközben majd alakítom és kilapul, elhelyezkedik. De hát a delica sajnos nem ilyen, így az első kísérlet ez lett. Már a felénél tudtam, hogy ez nem medál lesz. Sőt nem is ékszer. Lehet, hogy varrok rá egy akasztót és egy spéci karácsonyfa dísz lesz! De tudom, hogy hol kell változtatni és mit kell másképp csinálni és már van egy prototípusom, ami valóban medál lesz. De maradjunk ennél a ... valaminél.
Olyan 8 szögű valami, ami középen is meghajlik, illetve minden szöge mellett van valamiféle lehajlás. Ha úgy teszem le, ahogy ezen a képen látjátok, akkor akár trón is lehet, ugye?

De ha fejjel lefelé fordítom, akkor egy nagy katyvasz.
És most mutatok nektek egy hibás is a fűzésben, amit csak a képeken vettem észre. Megtaláljátok?
Ne aggódjatok, nem lesz mintája :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése