Oldalak

csütörtök, június 13

Citta medálok és fülbevaló


Olyan sokat dolgoztam az elmúlt hónapban, hogy teljesen elfelejtettem a blogomon duóokumentálni azt, hogy fűztem is :) 

De ezt most pótolni fogom :)
Ezek a medálok azért születtek, hogy első mintáim legyenek az általam vezetett Gyöngyfűzők Klubjának. Ahogy esetleg már tudjátok, ha nem, hát most megtudjátok, átvettem a Gyöngyfűzők Klubja vezetését és mostantól minden hónapban én készítek két mintát azoknak, akik megtisztelnek azzal, hogy előfizetnek. 
Ők a Citta medálok


Az előfizetéseket a TisziGyöngyben lehet mostantól megvásárolni.
És azoknak az előfizetőimnek, akik feliratkoztak a hírlevelemre (ITT megteheted te is) ennek a fülbevalónak a mintáját fogom ajándékba elküldeni az első minta, azaz a Citta medál mellé.
Ő a Citta fülbevaló :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése