Oldalak

vasárnap, május 27

Kozima bogyó rókafarokkal

Az előző Kozima bogyóm fűzése közben fotóztam, hogy tudjak mintát készíteni, de sajnos egyik másik fotó életlen lett, így gondoltam fűzök egy másikat, aminél kifejezetten figyelek arra, hogy minden fotó rendben legyen. Ezért ezt kissé hosszabb ideig tartott megfűzni, hiszen minden lépést fotóztam, feltöltöttem a fotót és szerkesztettem, hogy lássam, ha nem jó. Így a fűzés 3 napig tartott, hogy hasonló élességű képek, hasonló megvilágításban legyenek. 
Aztán meglett a bogyó, de másképp akartam hasznosítani mint a feketéset, így nekiálltam a kedvenc kiegészítőmet megfűzni: ez a rókafarok. Csakhogy ez sem volt most olyan egyszerű. 15/0-s kásákkal fűztem, lassan haladt, mindig félbe kellett hagyni valami miatt, beleakadtam a rojtokba (máskor is, csak most ez valahogy nem volt könnyű kigabalyítani) és félúton rájöttem, hogy mégsem tetszik az első alkalommal használt színkombináció, így lebontottam és kezdtem előlről. Na, de kész vagyok vele, szerelékeltem és most nagyon tetszik :)


Viszont nem tudom fotózni :( Hosszú lánc+zsinóron lóg és nem találom még mindig a jó helyre elpakolt fotósátramat. Így a fényképezőm sem fókuszál rá rendesen, plusz ezer árnyék bezavar a rendes napsütésnél. Nagyon zavaró :(
Viszont a mintáját megtaláljátok a TisziGyöngyben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése