Oldalak

szerda, július 30

Díj


Két blogolótol is megkaptam ezt a díjat, ami nagy megtiszteltetés nekem. Bíztatásnak és dícséretnek is veszem egyben. Köszönöm nektek: Teca és Princi

A szabályokról:
  1. A díj képét ki kell tennem a blogomban.
  2. Ideírom a linkjét a személynek, akitől kaptam.
  3. Jelölök 7 további blogot.
  4. Idelinkelem a jelöltjeimet.
  5. Üzenetet hagyok a jelöltjeim blogjában.
Az én jelöltjeim:
  1. Deeva
  2. Adrienne
  3. BéKata
  4. Fszeva
  5. Kinga
  6. Liza
  7. Eszter

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. szóval köszi köszi köszi :)

    (az előbbit meg töröld plíz, a tegnapi bloghegesztés végén elfelejtettem kijelentkezni :)))))

    VálaszTörlés
  3. Tiszi, nem is tudom, mit mondjak.... nagyon megtisztelő, és köszönöm, de meg sem érdemlem!!! Hol vagyok én a többi gyöngyös lányhoz, hiszen a befoglalásról fogalmam sincs, peyotét sem csinálok, mert ahhoz látni is kéne :-))) Szóval nagyon boldoggá tettél, hogy van értelme mégis az igyekezetemnek!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Tiszi, nagyon szépen köszönöm!:)
    Nagyon megtisztelő, hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés
  5. Hajni, nagyon-nagyon köszönöm! Nagy meglepit okoztál vele, hisz nem gondoltam, hogy kezdőként máris kapok (gondoltam, majd a következő körben valamikor...)

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon szépen köszönöm!!! :-)

    VálaszTörlés