Oldalak

kedd, március 17

Asszociáció: avagy játék a szavakkal

Berjó hívott meg erre a játékra. Mint látjátok nem igen szoktam a játékokat továbbadni, mert engem a vég nélküli levélspamekre emlékeztetnek. De ez a játék jó móka. Legalább megismerhetjük egymást általa. Így ezzel kivételt teszek. :) Hát akkor itt vannak a válaszaim:

Eskü: házasság, jó dolog 
Képeslap: karácsony, ünnep 
Óra: néha kevés, néha sok 
Fény: jöhetne már a tavasz 
Sötétség: félek
Biblia: nem vagyok hívő, emiatt mesekönyvnek tartom. Történelmi mesekönyvnek. Bocsánat ha ezzel bárkit megbántok 
Aranyhal: én is akarok 3-at kívánni 
Bach: alvás 
Játék: jó is lehet 
Vonat: haza anyuhoz

A kiválasztottjaim: Vadalma, Tündi, Liza és Zsuzsi

És amiket én várok el tőletek: Baba, labda, táska, ház, rügyek, pisztoly, ének, barát, ég, fű

2 megjegyzés:

  1. Szia Tiszi!
    Orulok a jateknek, en is nagyon klassznak talalom. (a tobbirol ua a velemenyem nekem is.)) Igerem folytatom, remelem egy par napon belul :))

    VálaszTörlés
  2. Szia Tiszi!
    Kérlek nézz be a blogomba.

    VálaszTörlés