Oldalak

vasárnap, július 5

Egyszerű bogyós


Hihetetlen, hogy mennyire nem tudom ezt az egyszerű fekete-fehér (és egy kis szürke) kombinációt fotózni. Pedig süt a nap, a fotógépem működik... és mégis ez a kékes beütés a háttérben nem változik sehogy sem. :( Majd próbálom másként is fényképezni, de most sietek és ma már nem lesz több időm. Szóval mára ezt kapjátok. :)
Ez egy Rhondia bogyó és 2 módosított Luca. Plusz extra vastag cápazsinór és pár csiszolt kristály. Az egyszerűség jegyében. :) Annyira tetszik, hogy nekiálltam egy színesebbnek is. :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Biztos szuper jól fog kinézni színesben is! :) Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Mit érdekel a kékes háttér? Én, ha akarnám, se sikerülne. Különben nagyon tetsz a háttér is, meg a bogyók is. Még sosem csináltam ilyen alapszínű dolgokat, de most már muszáj lesz, annyira jóóóóó. A módosított luca is érdekelne, piszkosul.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz lett! A háttér nálam is sokszor bekékül.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon mutatós kis ékszer, tényleg jó ez a fekete-fehér kombináció, én sem csináltam még ilyet.

    VálaszTörlés
  5. Ha fehér háttérrel fotózok, nekem is kékes szokott lenni a képeken. Főleg ha már kezd lemenni a nap.
    Szoktam fotókartont is használni, azon nagyon jól látszódnak a színek és a kidolgozás, viszont maga az ékszer nem túl mutatós rajta..

    Egyébként az ékszered szép! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett a nyaklánc!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, örülök, hogy nektek is tetszik. Élőben elegánsabb ám... csak hát a fotók... :(
    Erika! Köszi a tippet a fotókartonnal. De mivel nincs még itthon ilyenem hát marad a fehér háttér. Bár teli napsütéses időben kékült be a fehér. Ezért nem értettem a dolgot. Lehet a fekete miatt???

    VálaszTörlés