Oldalak

szombat, szeptember 26

Ezüst folyó

Szívtam ezzel a karkötővel mint a torkos borz. Régebben beleszerettem a 8-as delicákba, és ahol csak láttam vettem belőle. Már pár csomaggal felhasználtam, de maradt ez a 3 féle ezüst. Gondoltam majd jó kis peyote karkötő lesz belőle. Elkezdtem fűzni mire kiderült, hogy az egyik (a matt) iszonyat egyenetlen és ráadásul kisebb is méretre mint a másik kettő. Bontottam, kitaláltam más mintát, megint bontottam... és ez ismétlődött 5x. Már ott tartottam, hogy kész, kidobom a kukába az egészet. De az ára miatt mégis meggondoltam magam. Nem egy olcsó gyöngyfajta. Aztán nagy nehezen kialakult ez a mintasor. Így már tetszene is, de most meg már csömör van!!! Így azért is kisebbre csináltam mint amekkora nekem kellene, nehogy később meggondoljam magam. :) Megy a Meskára! Hordja olyan akinek ez nem okozott ekkora gubancot. :)

13 megjegyzés:

  1. Ismerős a téma!!!De nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Hát körülbelül ezért nem lesz nekem Topkapim, ugyanígy jártam, négyszer bontottam a medált, aztán a karival kezdtem, hátha. Ott hever a dobozban egy fél minta, mert az ezüst kisebb mint a többi és elég viccesen meghajlította a mintát..

    Viszont ez a kari nagyon jól néz ki, nekem tetszik!

    VálaszTörlés
  3. NAGYON VAGÁNY EZ A KARKÖTŐ!!! ÉS ÖTLETES IS!!!

    VálaszTörlés
  4. Háát szerintem tuti jó! A színe is, meg mintára is! Tök jól kitaláltad, hogyan vegyítsd össze! Bárki örülhet, akié lesz!

    VálaszTörlés
  5. Ismerős a dolog! Végül is nagyon szép karkötő lett belőle!

    VálaszTörlés
  6. Vigasztaljon az a tudat, hogy a végeredmény nagyon szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  7. :))))) Nagyon tetszett, ahogy felvezetted! :))) Igen, az ilyen egyet fűzök kettőt bontok szindróma nagyon kellemes tud lenni, de hidd el megérte, mert szerintem szuper jó lett. Nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett a végewredmény! :-D

    VálaszTörlés
  9. Megérte a sok kínlódás,mert nagyon szép lett! Valaki bizti nagyon örül majd neki!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ízléses, formás darab- egyszerű, letisztult és mutatós. Nagyon tetszik ez a stílus!

    VálaszTörlés
  11. Szerintem ha nem írod le, hogy mennyit szenvedtél vele, akkor is körülrajongjuk, olyan klassz lett!! Nem láttam még ilyen megoldást, szerintem inkább legyél büszke, hogy legyőzted :-))

    VálaszTörlés