Oldalak

péntek, augusztus 6

Festett achát horgolt láncon



Először a nyaklánc rész volt kész. Szóval adva volt egy egészen erős színű horgolt nyaklánc amihez ki kellett találni valami medált. Türkizre festett achátot vettem és befoglaltam. Annyira nem az én színeim, de azért jó volt fűzni, horgolni. :) Szerintem lesz még karkötője is, mert maradt felfűzött gyöngyöm. Anyu szorgalmas volt. :)

Azt elfelejtettem írni, hogy a medál leszedhető. Stikás kicsit, de annyira nem. :D Egyszerűen egy türkiz golyszlit átdugok egy kásakarikán amit rávarrtam a medálra. Bármikor legombolható a horgolmányos nyakláncról. :)

12 megjegyzés:

  1. Nekem viszont tökéletesek lennének a színei! :) Nagyon szépséges a horgolásod (sajnos nekem még nem volt időm próbálgatni, bár Anikó tökéletesen elmagyarázta a menetét) a medál befoglalás pedig különösen tetszik! :) Alíz

    VálaszTörlés
  2. Hű! Megint egy csodaszép darab! Szuperek az anyukáink!

    VálaszTörlés
  3. juj de széép! Nagyon különleges a befoglalás, s nagyon tetszik, hogy a kapcsot ide tetted, díszít is és nagyon praktikus!
    A színe pedig csodás!:)

    VálaszTörlés
  4. En is elhordanam...nagyon szep a befoglalas is, a szinek is!
    Irigylem!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, a befoglalás nekem is különlegesen tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Jajj ez egyszerűen gyönyörú, teljesen az én színeim, szívesen hordanám akár éjjel-nappal is!! tényleg rá kellen már venni magamat a horgolásra!

    VálaszTörlés
  7. Megint egy csudaklassz, csudaszép darab, nekem kifejezetten tetszik a színösszeállítása!!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép! Nekem is van egy hasonló hurkám befejezetlenül. Lehet, hogy én is medált teszek rá.

    VálaszTörlés
  9. Úristen, annyira az én színeim!!! IMÁDOM!

    VálaszTörlés
  10. turquoise and green, it is beautiful!

    VálaszTörlés