Oldalak

péntek, december 17

Mézesmamától!!

Ezt a garmada gyurma"készletet" Mézesmamától kaptam. És őszintén megmondom, el sem hittem, hogy nekem jött. Fél órát találgattam, hogy vajon mi történhetett, miért kaptam, tévedt-e Mézesmama, hogy nekem küldte... végül megembereltem magam és írtam neki. Bár már akkor tudtam, hogy sajnálni fogom, ha kiderül, hogy téves postázás volt. :D De amikor kiderült, hogy nem tévedés, akkor már teljes volt az örömöm! El tudjátok képzelni micsoda szépségek ezek élőben? A képeken nem igen látni a csillogás, a percíz kidolgozás. Mindegyik olyan mintha üveg lenne, annyira szépen csiszolt, kerek és formás. Úgyhogy még egyszer köszönöm Mézesmama és ígérem megszolgálom. :)

1 megjegyzés:

  1. Micsoda szerencse lánya vagy te :)
    Irígy, irígy :)
    Kíváncsi vagyok, micsoda csodákat hozol ki belőlük (bár már ezek is csodák :) )

    VálaszTörlés