Oldalak

vasárnap, április 17

Tanfolyami hírek+ajándékaim :)


Múlt hét szerdán volt az utolsó tanfolyamom az Érdi Gyöngymánia boltban. És még mielőtt kombinálni kezdtek: nincs semmi konfliktus, nem azért maradnak el a tanfolyamok. :) Lesz egy álom megvalósulásom ami miatt abbahagytam a tanítást Érden. De ez egyelőre titok, majd ha megvalósult ti lesztek az elsők akik megtudjátok. :)

Ezen az utolsó tanfolyamon kaptam ezeket az ajándékokat a kedves tanítványaimtól.
Az első Edittől. Olyan mint egy tavaszi rét zsongása. Vagy ahogy a hó alól előbukkan a tavasz? :) És 3D effektusa van.


Ezeket meg Judittól kaptam. Szerintem a baloldali igazi különlegesség. Olyan mint egy nőszirom, bimbózó Írisz. :) A jobboldaliban a méz szín tetszik nagyon.

2 megjegyzés:

  1. Ez jó, "mielőtt kombinálni kezdtek".... Hát én nem teszem, de kíváncsian várom az álom megvalósulását! Sok sikert hozzá!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyesek a tanítványok, szép kövecskék! :)

    VálaszTörlés