Oldalak

hétfő, november 5

Két apróság

 Még másfél hete kezdtük el Katival és Zsuzsával fűzni a szokásos csütörtöki "szeánszunkon", de befejezni csak pár napja sikerült. Nem vagyok maradéktalanul elégedett vele. Nem tudom miért... ha rájövök, akkor megírom. :)

Ővele sem vagyok elégedett, de mivel a kevésbé kritikus anyukámnak csináltam, ezért nem haragszom nagyon rá. :) Pár éve csináltam egy gyurmagyöngyös kezdeményt, ami anyunak nagyon megtetszett. De már kicsit megkopott és patinásodott a sok használattól. Így gondoltam egyet és a maradék gyurmáimat elővéve csináltam neki még egyet. Hátha örül majd ennek is. :) 

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a medál, mert nem egy szokványos formájú darab. A színei.... lehet, hogy élénkebb színekkel jobban mutatnának?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez a fellógatás, ...és megint egy új forma! Anyukád lánca is nagyon egyedi. Tetszenek!

    VálaszTörlés