Oldalak

kedd, július 16

Névadó játék: eredményhírdetés



Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket a névadással kapcsolatban. Sok szép név érkezett, nehezen választottam közülük. Végül maradt három, amik közül nem tudtam dönteni: Nada, Mirabília és Tiana. Dönteni kellett, mert három neve nem lehet egy medálnak, így sorsoltam. A Mirabília nyert. :)
De mivel megdolgoztatok a névkereséssel, mindenki megkapja ingyen a mintáját. Így köszönöm meg nektek, hogy foglalkoztatok vele! Tehát az összes névadót megkérem, hogy hagyjon itt egy üzenetet az elérhetőséggel ahova küldhetem a mintát. Az üzenet nem fog kikerülni az oldalra, mert azt a blog minden esetben engedélyezésre elküldi nekem. Így én megkapom, de azonnal törlöm is őket, hogy ne kerüljenek illetéktelen kezekbe! Tehát megjegyzésre fel. 

1 megjegyzés:

  1. Szia Hajni! Nagyon szépen köszönöm, nagy megtiszteltettés, hogy az én Nevem nyert. Ksözönöm mégegyszer

    Tia

    VálaszTörlés