Oldalak

szerda, december 4

Karácsonyi "koszorú" ?!? :)

Online akartunk megint fűzni Zsuzsával és én ajánlottam a Cynthia Rutledge által kitalált Honeycomb karkötőt. De már a kezdésnél tudtuk, hogy csak az ötletet vesszük át, hiszen alapanyag problémáin voltak. (Igen, még egy gyöngyboltos is küzdhet ezzel :P )És hát olyannyira, hogy karkötő helyett máris medálban gondolkoztunk. És persze a hiányokat pótoltuk amivel csak tudtuk. Én pl. a kisfánkok helyett Rizokat tettem. A végén derült ki számomra, hogy így elfektetve teljesen olyan mintha gyertyák lennének. :) Nekem tetszik így is! Meghozta a karácsonyi hangulatomat ;)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes kis medál. Tényleg az adventi koszorúra emlékeztet. Ötletes.

    VálaszTörlés
  2. Jó!!! Ha kicsit kisebbre csinálod, és lehet fülbevaló is!

    VálaszTörlés