Oldalak

vasárnap, február 4

Törökhorgolt nyaklánc sárga-zöldben

Az úgy volt, hogy ugye költöztünk. Tudom, hogy ezt mostanában sokat emlegettem, de ez most még annak a következménye. :D Szóval elkezdtünk dobozolni és eltettük azokat a dolgokat amik nélkül tudunk élni 1-2-3-4 hetet. Csak arra nem gondoltunk, hogy így a kisfiamnak is eltettük az összes játékát és ő erősen unatkozós fajta. Mivel a gyöngyök még elől voltak és még emlékezett a sikeres karkötő projektjére (ITT megleshetitek), kérte, hogy hadd fűzzön fel megint gyöngyöket nekem. Természetesen megengedtem és ő szorgosan elkezdett fűzni. Persze a felénél feladta, így megint nekem kellett befejezni és átgondolni, hogy mi legyen vele. A színeket ő találta ki, így ha valakinek nem tetszik a sárga-narancs-zöld színkombó az neki tegyen panaszt :P
Viszont nekem tetszik, így nyakláncnak fejeztem be. Most memória drótra húztam, hogy jobb tartása legyen a nyakban.


Ha megtetszett megveheted a TisziGyöngyben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése