Oldalak

kedd, szeptember 4

Shibori medál 2/0

És ahogy írtam is, lett folytatása a shiborizásnak. Elkapott és nem hagy nyugodni a shiboriban rejlő sok sok potenciális lehetőség.
De kezdjük ennek a medálnak a megszületésével. Illetve az előző medál halálával kell kezdenem: kibontottam, szétvágtam. Ügyesen és óvatosan kell bontani, mert a shibori selyem nem a legtűrőképesebb anyag. De ha a hátoldalán átvágod a fűzőszálakat, akkor óvatosan bontva nem látszik rajta a "használat". :) Én is így tettem. Majd meghoztam a döntést és az amúgy sem nagy shibori selymet megfeleztem. Az eredeti selyem mérete kb 8x12 cm volt (kiterített állapotban, kihúzott hullámokkal). A 8 cm nagyjából maradt (ez a magassága), de széltében feleztem a selymet. Így a hullámai jobban érvényesülnek.
 Látjátok milyen szépen szétterülnek a hullámok?
 És bevallom, hogy közben tanultam is a shibori ékszerkészítésről, mert úgy szerettem volna, ha nem marad laposan a shibori. Hát most már tudom a titkot: ki kell tömni lazán.
Egyszerűen odavagyok ezért a medálért! És maradt még shiborim ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése