Oldalak

vasárnap, május 3

Neves ékszerek

Végre vannak képeim az eddig elkészült neves ékszerekről. Nagyon szerettem őket fűzni, így bármikor fogadok megrendelést ezekkel kapcsolatban :)
És akkor mutatom, hogy milyenek készültek:
Ez a karkötő nekem készült. A betűk a szűk családom kezdőbetűi. Első kőrben így használtam, de kikaptam már az első hét után a fiaimtól, hogy lemaradt róla az egyik családtag és sajnos igazat kellett nekik adnom, így a betűsor kiegészült egy kutyussal és átalakult csúszócsomóssá a karkötőrész. Most már készítenem kell még +egy kutyust, mert ugye, megszaporodott a család :)


A láncos karkötő is nekem készült, a betűket itt kifejezetten olvashatatlanul csillogósan, belesimulósan képzeltem el. Nem kell mindenkinek elsőre tudnia, hogy még mindig a férjemet szeretem :D 
Most jönnek azok az ékszerek, amiket megrendelésre készítettem.
Az első rögtön egy olyan, amit olyan gyorsan átadtam, hogy elfelejtettem lefotózni, így csak ez a képem van róla, amit a tulajdonosa készített. 
Betűs kulcstartókat is kértek tőlem. Van egy Hajni és egy Ibolya betűs.

És kértek egy csúszócsomós kislánynak való karkötőt is:
Ha neked is tetszik, csak keress meg és szívesen készítek neked is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése