Oldalak

vasárnap, június 14

Tácia medálok

Ebben a hónapban is jöttek újdonságok a TisziGyöngy webáruházba, köztük egy fura szerzet, ami oldalról háznak néz ki, szemből egy téglalapnak, amin két lyuk is van. A neve fura magyarul, de tényleg így hívják a gyöngyfajtát: Piros par Puca. Ki kellett próbálnom, ugye ti is így gondoljátok? :) Nos, elsőre egy medált terveztem vele, csak azért, mert ez volt a gyors és csak kipróbálni akartam, hogy milyen vele fűzni. És jelentem, nagyon tetszik a gyöngy. Aprócska, nem harsány, mégis van benne potenciál.
Első nekifutásra egy kabosont foglaltam be és azt díszítettem az új gyöngyökkel (meg egy kis régebbivel is). Aztán kipróbáltam, hogy működik-e a minta sima rivolival és örömmel vettem, hogy igen, működik :)


A medál mintája a Gyöngyfűzők Klubja előfizetőinek készült. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése