Oldalak

kedd, május 7

Piackutatás :)

 Sziasztok!

Elnézéseteket kell kérjem, hogy 3 éve nem vezettem a blogomat, de egyszerre nagyon sok minden volt rajtam és el kellett engedjek ezt azt. És most már nem tudom, hogy látjátok-e értelmét annak, hogy ez a blog fent maradjon, folytatódjon.

Mit gondoltok? Hozzam továbbra az ékszereket? Vannak ám fűzéseim, vannak újdonságaim :) 

Érdekel még titeket a blogok olvasása?

És ha igen, ti honnan tudjátok, ha valaki írt a blogjában? 

És hogy ne csak szöveg legyen itt, hozok nektek egy hírt és hozzá képeket.

Elindítottam egy YouTube csatornát, ahova hetente feltöltök egy-egy új minta videót. Például ez az egyik ékszer, amit megfűzhettek.




14 éve fűztem meg először, azóta várja, hogy minta készüljön belőle. Most megszületett. Ha megfűzitek, jelzitek azt nekem valahogy? :)


2 megjegyzés:

  1. Nekem is van gyöngyös-hímzős blogom, amelybe kisebb-nagyobb gyakorisággal írok. Viszont naponta megnézem a feedeket, hogy melyik általam követett blogban van új poszt. Így láttam meg ezt a bejegyzést :)
    Én örömmel olvasnék minden újdonságodról.
    Ha bármit megfűzök tőled, jelezni fogom itt a blogon egy megjegyzésben, mert azt biztos látod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a visszajelzésedet. Örülök neki, hogy van még élet a blogolók körében :D

      Törlés