Oldalak

szerda, július 31

Firkálgatok

 Még mindig nem jó a webboltom. Stresszes vagyok és az eladások csappanása miatt unatkozom is. Ezért előkaptam pár A4-es lapot, kettévágtam őket, majd kettétűrtem a feleket és elkezdtem rajzolgatni.

Ha eléggé ismertek, akkor tudjátok rólam, hogy semmi de semmi kézügyességem nincs. Nem tudok két egyforma kőrt rajzolni, ha kidugott nyelvvel koncentrálok, akkor sem. Ezért sose próbáltam igazán rajzolni. 

Iskolában is akkor kaptam jó jegyet egy egy alkotásra, ha vonalzóval eshettem neki. :D Például a műszaki rajz órákon mindig dicséretet kaptam. De ott ugye, csak a szemed kellett és a vonalzód. 

Ha gyöngyfűzést tanítottam, akkor igyekeztem előre dolgozni és gépen megrajzolni a mintát, hogy ne ott kelljen improvizálni, mert abból nem tanultok :D 

Na, de most úgy gondoltam, hogy a firkáláshoz nem kell kézügyesség. Itt ahogy esik úgy puffan a jó. Hát nem :D De nem baj, mert leköt és ez is kreatív. Ha meglesz a webboltom újra, akkor ez csak szép emlék marad... vagy karácsony környékén ezzel pihenek, nem a kötéssel. :)

Ti milyen alkotásokat készítetek? Mást, mint amivel mindennap foglalkoztok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése