Oldalak

hétfő, december 15

Kipécéztek :D

Kétszeresen is ki lettem pécézve a napokban.

Először Veres Zsuzsi által, aztán Perényiné Annától is megkaptam. :) Köszönöm lányok.... lehet, kicsit össze vissza lesz amit írok majd magamról. Higyjétek el, csak a fáradtság beszél belőlem.

1 Szeretnék megint reggel 8-ig aludni egyhuzamban. Évek óta nem fordult ez elő velem.

2 Imádom a fiaimat. És az apjukat. :) Azt hiszem főképp körülöttük forog az összes gondolatom.

3 Imádom a gyöngyöket. A maradék időmet velük töltöm. :)

4 Régebben nagyon sokat olvastam. Szégyellem bevallani de mostanában nem jut rá idő. :(

5 Szeretem az embereket. Társaságpárti vagyok. Ha bezárnának egy szobába, az első nap aludnék, de már másnap dörömbölnék, hogy engedjenek ki mert unatkozom. :)

6 Se a telet, se a nyarat nem szeretem. Leginkább a napsütéses tavasz az ami felvidít. :)

7 És végül, de nem utolsó sorban : Világbéke. :-D De tényleg.


Viszont ha nem gond, akkor én nem pécézek ki senkit. Az előző bejegyzésemből kiderül miért... bocsánat, nem megszakítani akarom a sort, csak el vagyok úszva mindennel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése