Oldalak

csütörtök, december 10

Csere-bere Moncsival

Már jó ideje egyezkedtünk Moncsival, hogy csere-berélünk. Ő kinézte egy régebben készült láncomat, csakhogy azt a barátnőmnek készítettem. És én nem szeretek két egyformát fűzni. :( Meglettek a csövecskék és gondolkoztam mit is kezdjek velük. Összeraktam egyféleképpen, majd szétbontottam. Majd mást találtam ki, de az sem tetszett. Ez így ment egy darabig, aztán feladtam. És lelkifurdalással néztem naponta, hogy ott áll és nem halad. Tegnapelőtt este megkeresett újra Moncsi egy ötlettel és végre!!! Na, ez lett belőle. És neki is tetszik. :D Halleluja. :) Majd mutatom én mit kapok tőle. ;)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon édes ez a karkötő! Szuper vagy Tiszi! :) Nekem is vannak ilyen kis figuráim, és mindig gondolkozom, hogy mihez kezdjek velük. Lehet, megpróbálkozom én is valami hasonlóval.
    Puszi! :)

    VálaszTörlés