Oldalak

hétfő, január 24

Gemma virág

Nem, még nem érzem a tavaszt. Csak már egy ideje kész lett a horgolt láncrész és nem tudtam mit fűzzek hozzá medálnak. Aztán pár hónapja vettem egy csomag préselt gyöngyöt a Gyöngymániában és köztük volt pár darabi olyan kövecske mint ennek a medálnak a közepén. Természetesen őmiattuk vettem meg a préselteket. ;) És addig fűztem míg ilyen lett. Bár ő már a második, de az elsőnek nincs nyaklánca, szóval az később jön. :)

Persze magyarázhatom, hogy fény hiányában ilyen a kép... élőben valahogy szellősebb, lágyabb az egész. Hát így jártam. :)

8 megjegyzés:

  1. Hú! Nagyon tetszik!
    Felőlem jöhetne már a tavasz! :)

    VálaszTörlés
  2. Azt szeretem az ékszereidben, hogy nem olyan nehezek. Mármint nem a fűzés technikai szintjére célzok, hanem ránézésre a medál szellős, átlátható, finom és könnyed. Ugye, érted, mit szeretnék mondani?

    VálaszTörlés
  3. Néhány napja én is a zöldeket szedtem elő és abból fűztem.
    Tavaszváró :)
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a lánc, a medál is különleges! A színösszeállítás tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyszerű a színe, a formája... úgy ahogy van, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Una pieza muy fina, bello trabajo

    VálaszTörlés