Oldalak

vasárnap, január 21

Kapszulás peyote medál

Nyár végén költöztünk. Azóta alig-alig fűztem. Az elején az volt az indok, hogy minden dobozban van. Aztán az, hogy rossz helyen van minden, nincs természetes fény és csak erőltetem a szemem. De most már nem tudtam nemet mondani. Érkezett a boltban 2lyukú üveg kapszula, ahogy a gyöngyös lányok hívják ezt a fajta gyöngyöt.
 TisziGyöngy
És nem tudtam kihagyni, hogy egy kicsit peyote-ozzak. Két féle mintával is befűztem egy egy kapszulát, de ma csak az egyiket alakítottam medállá. Nem akartam végig kapszulás nyakláncot kreálni, mert azt olyan sokan fűzték. Inkább arra voltam kíváncsi, hogy lehet-e ebből a mintából mást kihozni. Hát nekem ez jutott eszembe.


Aprócska medál, de azért érdekes, ugye? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése