Oldalak

szombat, szeptember 1

Flamingós tengerszem, azaz az első shiboris medálom

Már jó ideje van a webboltomban shibori selyem, amit kezdetektől fogva nagyon szeretek. Olyan hihetetlen textúrája van és annyira más minden alkalommal amikor megfogod. Ahogy omlanak a hullámok, tűrések, ívek benne, mindig más más színe lesz ugyanannak a selyemnek. Mégis, nehezen vettem rá magam, hogy én is alkossak vele. Féltem tőle, nem is alaptalanul. Ahogy látni fogjátok a medálom igencsak kezdetleges és esetlen. Viszont már tudom, hogy mit rontottam el. Tudom, hogy nem ördöngősség vele dolgozni és már nem félek használni. Látom a medálomban a hibáimat, látom, hogy legközelebb hogy fogom kiküszöbölni azokat. De elsőre nem is rossz, szerintem :) Biztos, hogy lesz még folytatása!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése