Oldalak

vasárnap, május 24

Színátmenetes horgolt karkötő

Sokan tudjátok, hogy megrendelésre is dolgozom. Kéréseket is szívesen teljesítek, ha belefér az időmbe. És azt is sokan tudjátok, hogy nagyon szeretek gyöngyhorgolni. Amikor elvállaltam ezt a megrendelést, akkor duplán örültem, mert ilyet régen csináltam és egy kedves ismerős/barát kérése volt. De meggyűlt vele a bajom. Fekete horgolócérnára kellett matt fekete 15/0-s (mákszemnyi) kásákat horgolni. Az eleje és a vége maga volt a rémálom. Folyton elhagytam szemeket, ami miatt vissza kellett bontani. A bontásnál sem láttam, hogy épp hol tartok, mindent számolni kellett. Húúú, normál horgolással ilyet fél nap alatt összehozok, ezt 2 hónapig csináltam, mert letettem, felvettem, bontottam és horgoltam. Szóval úgy nézzétek, hogy erősen megizzasztott és mégis szeretem :)



1 megjegyzés: