Oldalak

szombat, augusztus 1

Zsálya szett

Ugye, mondanom sem kell már, hogy ezt a szettet miért fűztem? Igen!! Jól tippeltél! A Gyöngyfűzők Klubjának :D És mert szeretek fűzni ;) De ha erre eddig nem jöttél rá, akkor nem régóta olvasod a blogomat! 
Szóval a Zsálya szett úgy alakult, hogy előbb egy virágon kísérleteztem hosszan. De olyan kicsike lett, hogy maximum fülbevalónak tudtam volna elképzelni. Aztán gondoltam egy nagyot és egymással szembe fordítottam két ilyen virágot és megvilágosodtam, hogy ebből fűzni lehet egy szép karkötőt. Hát lett egy karkötőm. Majd még egy, mert ugye egy az nem elég :D A karkötőhöz használt gyöngyök kint maradtak a gyöngyfűző alátétemen és elkezdtem kísérletezni egy medált a karkötő mellé. Hát csak az Arcos gyöngyök kerültek végül felhasználásra, mert az passzolt bele a koncepcióba. Szerintem édes darab lett a medál is. Olyan mint egy szélforgó :)

Ha szeretnéd őket megfűzni, akkor elő kell fizetned az augusztusi Gyöngyfűzők Klubja hónapra, vagy kivárni fél évet, hogy felkerüljenek a TisziGyöngybe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése