Oldalak

péntek, február 26

Kérdésre a válasz

 A héten valaki feltette nekem a kérdést, amit sokan feltettek már nekem az elmúlt években és úgy gondoltam, hogy akkor lehet érdekel titeket annyira, hogy írjak róla.

A kérdés így hangzott: honnan tudod, hogy az a gyöngy pont oda való?

A válasz: nem mindig tudom, de azért a sok év tapasztalata szerint érzem, hogy működni fog vagy sem. Illetve azt is tudom, hogy miként lehetne, hogy az a gyöngy mégis illeszkedjen. Nagyon gyakran úgy indítok egy gyöngyfűzést, hogy egy alapanyag biztos benne, a többi változhat. És akkor addig forgatom, addig fűzöm, míg az az egy alapanyag belefűződik és jól mutat. Ilyen volt például, amikor az új kétlyukú gyöngyöt akartam kipróbálni. Fura neve van, nekünk, magyaroknak a neve mást is jelent: Piros par Puca.

Mivel kísérletezni akartam ezzel a gyönggyel, így két projekt is született és nem mondanám, hogy látszana a két ékszeren, hogy bele lenne erőltetve a gyöngy. Mert a sok éves gyakorlat szerint már érzem, hogy mit kell mellé tenni, hogy kerek egész legyen. Ráadásul nagyon szeretek kísérletezni!



Tácia medál és Valencia bogyó

És nagyon szeretek a gyöngyfűzéssel kapcsolatban kérdésekre válaszolni, így ha kérdésed van, tedd fel. Akár itt, akár a Facebookon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése