Oldalak

vasárnap, május 26

Az elmúlt 1 hetem

 Többször meséltem nektek már, hogy nem olyan könnyű valami új dizájnal előrukkolni. Nem is azzal van a baj, hogy kitalálni valamit, hanem azzal, hogy a gyöngyök másképp dolgoznak, mint ahogy én szeretném.

2 hét múlva egy "Fantasy" témájú kollaborációban szeretnék részt venni sok sok Youtuberrel együtt. Azaz az lenne a cél, hogy mindenki készít valamit a saját csatornáján, ami fantasy témájú és mindenki bekerül egy listára, hogy a nézők mindenkiét megnézzék. Nem verseny, tehát nem kell nyertesnek lenni, de azért valami értelmes dolgot kell bemutatni. Ezért ez azt jelenti számomra, hogy nem "csak" egy ékszert kell terveznem, amit aztán a videó alapján ti is meg tudtok fűzni (ami amúgy eleve kihívás, hogy úgy levideózni, úgy megmutatni, hogy értelmes legyen nektek), hanem egy bizonyos tematikát is hoznia kell. 

Hát az elmúlt hetem azzal telt, hogy kitaláltam mit fűzzek, megfűztem 3 féle képpen, nem sikerült. Bontottam. Kitaláltam másik koncepciót (direkt nem mondom, hogy mit, mert azért annak meglepetésnek kell majd lennie) amit megint megpróbáltam megfűzni, persze megint nem sikerült. Bontás. Átvariálás. Bontás. Hátha más gyöngy megtartja. Nem. Bontás. Újrakezdés a nulláról.

Most van egy működő ékszer, amit még újra kell fűzzek, hogy fel is vegyem videóra. De ezek, a képen látható vicek-vacakok a bontási maradékok. Őket nem "dobtam ki", mert bár a tematikában kitalált tárgy nem sikeredett a terv alapján, de látok benne fantáziát egy másik ékszerhez. Ezért ők megmaradnak emlékeztetőnek nekem, hogy őket át tudnám variálni majd pl. virággá vagy medállá vagy virágmedállá :D Vagy valami mássá.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése