Oldalak

kedd, június 25

Ventillálok kicsit

 Tegnap reggel arra ébredtem, hogy a webboltom elérhetetlen. Bizonyos fukciói élnek, de ha fel akarnék tölteni új terméket azt már nem tudok. Ahogy nem tudok módosítani terméket és ha nem vagyok bejelentkezve, akkor a főoldal sem jön be. :( Ami azért gáz, mert a vevők először nem jelentkeznek be, hogy utána megnézzék az oldalon az ékszereket. 

Ezért teljes erővel elkezdtünk nyomozni, hogy mi lehet. És nagy meglepetésünkre az derült ki, hogy egy újabb támadás érte a boltot. Azért írom, hogy újabb, mert tavaly is volt egy hasonló. Nem értem miért, nem vagyok én olyan nagy falat, hogy át akarja bárki venni a feladatot tőlem. Mégis... most is megtámadták. Nem sikerült nekik most sem átvenni az irányítást, de közben rongáltak ahol csak lehet. Azt sem tudjuk mit kell még helyreállítani, mi miatt nem működik még mindig. 

Kétségbe vagyok esve, ezért 2 napja nem igen fűzök.



Majd hozok szép, új ékszereket, ha ezt a webbolt ügyet sikeresen megoldom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése