Oldalak

szerda, október 23

Pávatoll a füledbe :)

Nektek is úgy indul a gépetek, hogy bekapcsolásnál feldob szép képeket? Én minden reggel, amikor elindítom a napot, bekapcsolom a gépem és rácsodálkozom a világ szépségeire. Egy ilyen alkalommal szembejött velem egy páva képe. Mindig is szerettem a pávákat, annyira fennséges madarak szerintem. A faroktolluk meg olyan különleges és gyönyörű színekben pompáznak.

Felugrott a kép és rögtön tudtam, hogy szeretnék egy pávatollat fűzni. Természetesen kísérleteztem vele egy kicsit, de csak a színek miatt, hogy megtaláljam azt a színkombinációt, ami nekem leginkább a toll szineit hozza vissza. 

Hát ilyenre sikeredett. És természetesen te is megfűzheted, ha követed a videót, amit a csatornámon találsz. A képek alá beteszem a linket.





Szóval a mintát ITT találod.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése