Oldalak

szombat, január 27

Nikkel, horgolt nyaklánc

Elég rég elkezdtem horgolni ezt a nyakláncot. Talán még a költözés előtt. Aztán mindig haladtam kicsit, megint elpakoltam, megint előkaptam és horgoltam kicsit. Végül meglett a nyaklánc horgolt része és hetekig itt tekergett az asztalomon, mert nem tudtam mit kezdjek vele. Próbáltam sima gyöngykupakot húzni a végére és kitalálni neki valami befejezést, de valahogy nem tetszett. Nem illett hozzá semmi elképzelés. Majd a kezembe akadt egy nagyon szép DiamonDuo, amit ajándékba kaptam és már tudtam, hogy azzal fogom befejezni. Sajnos egyik képen sem látszik rendesen a DiamonDuo színe: ezüstös kék. De nem telt, hanem olyan mintha a jég alól csillanna fel a kék szín. Szerintem pont ennyi szín kellett még ennek a teljesen nikkel nyakláncnak ahhoz, hogy kész legyen :)


Azért igyekszem a kapocsrészt újrafotózni, ha süt a nap, hátha megtalálom benne a kékes csillanást is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése