Oldalak

szerda, január 31

Újabb ceruza elem :)

Elkelt az egyik ceruzám és űrt hagyott maga után :) Igaz, hogy nem voltam túl gyors, hogy újra produkáljak egyet, de azért csak sikerült. Most telt színű, bronzlüszteres lila kásából horgoltam és vörös színű kupakot kapott. Meg persze (számomra) 2 különleges gyönggyel bolondítottam meg a tetejét. Megvallom, hogy nagyon szeretek horgolni. És még ha ilyen kicsiket is, de örömmel csinálom.

Igaz, hogy a képeken bronznak látszik a gyöngy, de higyjétek el nekem, hogy élőben lilás ;)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, hogy alkotsz és posztolsz! Bírom a cuccaidat :) És ez a ceruza és/vagy elem különösen tetszik. Lesz belőle árukészlet egyszer?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Marika, hogy olvasol és figyelsz rám :)
    Hogy érted az árukészletet? Csinálok amennyit kérnek, ha kérnek. Most van ez a lila és régebben posztoltam (talán tavaly tavasszal), hogy készült egy zöld. De szívesen készítek belőle ;)

    VálaszTörlés
  3. Aha, akkor kérnem kell majd :)

    VálaszTörlés