Oldalak

szombat, május 19

Kozima bogyós nyaklánc

Már egy ideje a mintáim rendszerezésével vagyok elfoglalva és észrevettem, hogy vannak "találmányaim" amik nem jutottak el a minta készítéséig. Vagy azért mert annyira nem tetszett, vagy azért mert túl macerásnak éreztem a megrajzolását. Ilyen lett ez a bogyó is. Akkor, amikor megfűztem, még nem gondolkoztam fotósorozatos mintakészítésben és a rajzos változat annyira nem nyerte el a tesztfűzőim tetszését. Így eltettem a félkész mintát és elfelejtettem. Most viszont "megkívántam" egy ilyen bogyót és ha már meg akartam fűzni, hát fotóztam a lépéseit. Már csak megszerkeszteni kell és lesz mintája a Kozima bogyómnak is :)



Kicsit kockás a formája és nem túlzottan nagy. De azért nekem tetszik :)
Ha kíváncsiak vagytok az előző Kozimáimra, akkor ITT és ITT megnézhetitek őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése