Oldalak

vasárnap, november 11

Konzervatív Edvina1, brossként

Nagyon szeretem, ha az általam kitalált mintákba valaki belelátja azt, hogy ő milyen színekkel akarja, ha megfűzöm neki. Szeretem, mert így nekem is lehetőségem lesz, hogy kipróbáljam más színvilága szerint megfűzni azt, ami nekem eszembe sem jutott volna. 
Ennél az ékszernél az úgy jött, hogy a megrendelő mondta, hogy feketéset akar, bordóval és kis okkerral. És lelki szemeim előtt megjelent ebben a színvilágban. Már alig vártam, hogy megfűzhessem és nem is csalatkoztam a színek harmóniájában. Igazán konzervatív, visszafogottan gyönyörű darab lett, szerintem!



Ja, és hát brosst is ritkán kértek, így ez is egy kuriózum nekem. De nagyon szeretem a különleges kéréseket!! :)
Edvina1 mintáját a TisziGyöngyben megtaláljátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése